Jak vrátit zboží?
Pokud chcete zboží zakoupené na našem e-shopu z jakéhokoliv důvodu vrátit, dodržte prosím tento postup, nebo použijte tento formulář:
Krok 1
Napište nám, co chcete se zbožím udělat: vrátit, vyměnit, reklamovat, opravit,…
Budeme rádi za stručné odůvodnění proč zboží vracíte, abychom se mohli do budoucna polepšit.
Krok 2
Přiložte doklad o koupi, nebo informaci o jakou objednávku se jedná.
Celému procesu vrácení zboží tím pomůžete. Navíc ušetříte čas oběma stranám.
Krok 3
Pokud chcete za zboží vrátit peníze, napište nám číslo účtu a podpis.
Pokud jste platili online přes platební bránu, můžeme Vám peníze vrátit stejným způsobem.
Pokud jste platili hotově/kartou dobírkou, peníze vrátíme pouze na číslo účtu, které nám poskytnete.
Složenkou ani hotově peníze z technických důvodů nevracíme.
Krok 4
Zboží dobře zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození.
Pokud chcete zboží vrátit ve lhůtě 14 dní, musí být nepoužité a originálně zabalené.
Včas nám tuto skutečnost oznamte, aby jste nepropásli lhůtu a nedošlo pak ke zbytečným nedorozuměním. (ideálně emailem na info@nejlepsikocarky.cz)
Krok 5
Pošlete na naši adresu:
RMA John Nell
Kalendova 747/9a
Hradec Králové 4
500 04
(NE na poštu ani výdejní místo, ale přímo na adresu, jinak vrácené zboží nebudeme akceptovat a bude vráceno zpět odesílateli)
Pro usnadnění vrácení si můžete stáhnout, vytisknout a vyplnit
tento formulář, který se zbožím zašlete:
(Pokud nemáte možnost tisku, stačí tyto informace napsat na kus papíru.)
STÁHNOUT