Jak vrátit zboží?

Pokud chcete zboží zakoupené na našem e-shopu z jakéhokoliv důvodu vrátit, dodržte prosím tento postup, nebo použijte tento formulář:

Krok 1

Napište nám, co chcete se zbožím udělat: vrátit, vyměnit, reklamovat, opravit,…

Budeme rádi za stručné odůvodnění proč zboží vracíte, abychom se mohli do budoucna polepšit.

Napište nám.

Krok 2

Přiložte doklad o koupi, nebo informaci o jakou objednávku se jedná.

Celému procesu vrácení zboží tím pomůžete. Navíc ušetříte čas oběma stranám.

Přiložte doklad.

Krok 3

  • Pokud chcete za zboží vrátit peníze, napište nám číslo účtu a podpis.

  • Pokud jste platili online přes platební bránu, můžeme Vám peníze vrátit stejným způsobem.

  • Pokud jste platili hotově/kartou dobírkou, peníze vrátíme pouze na číslo účtu, které nám poskytnete.

Složenkou ani hotově peníze z technických důvodů nevracíme.

Jak vrátíme peníze?

Krok 4

Zboží dobře zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození.

Pokud chcete zboží vrátit ve lhůtě 14 dní, musí být nepoužité a originálně zabalené.

Včas nám tuto skutečnost oznamte, aby jste nepropásli lhůtu a nedošlo pak ke zbytečným nedorozuměním. (ideálně emailem na info@nejlepsikocarky.cz)

Zboží dobře zabalte.

Krok 5

Pošlete na naši adresu:

RMA John Nell
Kalendova 747/9a
Hradec Králové 4
500 04

(NE na poštu ani výdejní místo, ale přímo na adresu, jinak vrácené zboží nebudeme akceptovat a bude vráceno zpět odesílateli)

Pošlete na naši adresu.

Pro usnadnění vrácení si můžete stáhnout, vytisknout a vyplnit
tento formulář, který se zbožím zašlete:

(Pokud nemáte možnost tisku, stačí tyto informace napsat na kus papíru.)




STÁHNOUT